Suport tècnic online

Si necessites ajuda, contacta amb els nostres tècnics i buscaran la millor solució

Servei de pagament / prepagament

- Aquest es un servei de diagnosis / reparació a través del accés d’Internet.
- La reparació és realitza remotament, sense necessitat de desplaçar el tècnic, millorant sensiblement el temps de resposta.
- No totes les avaries son possibles de solucionar en un temps prudencial mitjançant aquest servei, el Tècnic valorarà la vostra problemàtica i si fos el cas, la reparació s’hauria de realitzar a les vostres instal·lacions o be al nostre taller del servei tècnic.
- El preu del servei per les empreses s’abonarà amb la seva forma de pagament habitual.
- El client particular o empresa que no tingui contractat aquest servei es cobrarà mitjançant targeta VISA o MASTERCARD.

Beneficis envers l’usuari

- Reducció de costos. Una reparació a casa del client costa de mitjana entre 60,00 i 100,00 Euros. Amb l'assistència remota, el cost seria de promig de 30 a 40,00 Euros.
- Rapidesa. Assistència tècnica de manera immediata.
- Total seguretat i confiança. El client contínuament veu el que el tècnic està fent.
- Servei Garantit. Sense cost pel client si no podem solucionar remotament la incidència.

Tarifes de servei

Diagnosi. 15,00€ + 21% iva
Diagnosi + reparació. 29,80€ + 21% iva

No s’atendran avaries en que la reparació puguin ser de més de 1½ hora de durada de mitjana
El client al acceptar una connexió remota amb BINARI autoritza a que les dades contingudes en els seus fitxers informatitzats, per motius tècnics u operatius, siguin tractats per BINARI TIC S.L., havent de dirigir-se a aquesta entitat, amb domicili a Mollerussa, Av. del Canal, 7 baixos per a efectuar els drets d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les dades indicades, d'acord amb la llei Orgànica 15/99 de 13 de desembre de protecció de dades personals